PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Monday, June 27, 2011

Apabila blogger bebal yang patah kaki akibat kemalangan bercakap guna lutut..!

Salam..Kali ini posting saya lebih kepada dialek biasa menggunakan 'loghat kampung sedikit'. Setahu aku blogger PAS ni baru saja keluar horpital akibat kemalangan jalanraya yang menyebabkan kakinya patah. Akhirnya hang pilih jugak hospital kerajaan untuk membuat rawatan. Kenapa tak pilih hospital tok guru nik aziz di Pulau Melaka untuk merawat kaki hang yang patah tu?

Kisah ini berlaku di Manjung, Perak di mana dalam keadaan sakit dan terlantar dihospital, masih mengadap laptop untuk menabur fitnah terhadap kerajaan. Aduii jenis manusia apala hang ni yer? Aku pun hairan kenapakah manusia seperti hang ni dilahirkan ke dunia? Adalah lebih baik hang tak wujud daripada wujud untuk mengelakkan daripada dosa-dosa yang telah kau lontarkan tanpa bukti dan hanya berdasarkan otak lutut hang.

Baca artikel di bawah....@manjungmari

Dah 5 hari aku balik ke rumah , sejak petang rabu 18 Mei lalu, selama 14 hari aku di hospital Manjung, ergrhh beribu macam kisah yang aku hadapi, kesimpulannya yang boleh aku katakan buat pembaca semua,,, BELILAH INSURAN KESIHATAN....

Dah banyak produk-produk insuran Islam, belilah... jangan jadi macam apa yang aku rasai,.... mulanya aku aku ingat dalam kad pencen aku tertulis layak wad kelas 2, jadi apa nak kisah, bila dah masuk wad baru ketahuan aapa sebenarnya.... tak merasa pun wad kelas 2, hanya sekadar dapat makan wad kelas 2, berbeza dengan wad biasa, itu sahaja...

Bagi yang layak 1st class pun jangan nak perasan, aku peringatkan..., kerana hari jumaat 6 Mei, selepas 1 hari aku masuk, masuk satu orang tua lelaki 80 lebih umurnya, anak lelakinnya, asyik dok tanyak wad 1st class seorang sebilik untuk bapanya, punyalah bising..
Tapi bila dah sihat sedikit terus mengentam, memfitnah dan mencaci kerajaan terutamanya Perdana Menteri dengan pelbagai skrip yang cukup hebat. Memang dasar tak reti nak bersykur dan berterima kasih. Sepatutnya orang macam hang ni kena rawat di dalam hutan bersama-sama dengan haiwan buas baru sedar diri.

Aku ingatkan dia masuk hospital pakar kat mana-mana di Perak ni rupanya hospital kerajaan juga menjadi pilihan. Memang samala seperti melepaskan anjing tersepit bila dah selamat gigit balik.

Sila baca artikel ni....@manjungmari

Cuma aku nak tergelak sikit semalam, kenyataan dari Ketua Pemuda UMNO dalam berita NTV7 petang semalam, dengan keputusan mahkamah ini terbukti UMNO tak terlibat.... wakaka... betullah tu,,,, kena percaya cakap UMNO ni,, tetapi jangan disimpan dalam kepala otak, nanti tak pasail jadi sewel kita macam orang UMNO,,,,

Hairan bin ajaib, UMNO tak terlibat, tetapi beberapa pegawai kanan polis terlibat ikut serta, bukan setakat semalam dimahkamah, tetapi sewaktu dalam upacara sumpah lahanat di masjid dulu pun, berapa ramai pegawai polis yang ikut serta,, kalau semalam ketiga-tiga ekoq malaon ni diiringi sampai masuk ke dalam kenderaan yang sedia menunggu setelah selesai menerima hukuman mahkamah.siapakan ketiga-tiga ekoq ni,, sehingga layanan yang mereka dapat seumpama menteri-menteri UMNO....

No comments:

Post a Comment

Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox