PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Monday, May 02, 2011

Parti Yang Bodoh Piang di Malaysia...!

Aku amat tertarik juga dengan cadangan supaya diadakan pembedahan ujian poligraf ke atas kedua-dua yang dikaitkan dalam video yang paling banggang pernah kita lihat dalam sejarah politik tanahair.


Banyak berdolak dalih dan suka nak menuding kesalahan kepada orang lain memang dah sebati dengan jiwa puak-puak haprak PAS dan PKR di negara ini.

Kiranya Eskay bersetuju untuk menjalani ujian poligraf berkenaan tetapi adakah Anwar lahanat pengkhianat sanggup berbuat demikian? Rasanya tidak sebab Anwar memang terbukti diakui cukup liat untuk mengaku kesalahannya tambahan kali ini ianya melibatkan isu moral yang akan meleyapkan kuasa politiknya.

Dalam isu yang sama, aku melihat hari ini PAS sudah jauh sesat dan begitu bodoh piang mempertahankan Anwar sial hingga sanggup menggadaikan nilai-nilai agama semata-mata ingin kekal berkuasa.

Seperti kenyataan Tuan Ibrahim bahawa kes dalam video berkenaan tidak boleh disiasat melalui mahkamah sivil untuk mengetahui pelakonnya sebagai kenyataan orang yang terdesak dan merapu. Dan kes ini perlu di bawa ke mahkamah syariah dan disiasat mengikut hukum Qazaf.

Inilah yang dikatakan ulamak pewaris kesesatan kepada umat Islam di dunia hari ini. Bodoh banggangnya begitu bertambah dan tidak boleh dipertikaikan lagi. Mereka sudah tahu kalau kes ini dibicarakan di mahkamah syariah, Anwar akan terlepas kerana tidak akan memenuhi tuntutan saksi-saksi yang memenuhi syarat tertentu. Inilah yang PAS inginkan sebenarnya untuk memberitahu rakat bahawa PAS berada di pihak yang benar kerana mempertahankan Anwar selama ini. Bodoh piang..!

Untuk makluman semua, kenyataan Tuan Ibrahim yang menyatakan bahawa 'sekiranya kita beriya-iya nak tahu pelakon itu adalah benar Anwar ataupun tidak, perlu dibicarakan di mahkamah syariah mengikut hukum Qazaf'...

Kenyataan ini sudah cukup untuk menggambarkan bahawa PAS tahu bahawa lelaki itu adalah Anwar lahanat sialan tetapi disebabkan sikap hipokrit yang tebal disamping bodoh banggang tidak mahu mengaku bersekongkol dengan kaki seks bagi mengekalkan sokongan rakyat kepada parti mereka (PAS)

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox