PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Saturday, May 07, 2011

Mahfuz Al Kontol kata Fatah Lain Umno Lain..!

Inilah kata-kata sombong adan angkuh pemimpin PAS yang aku tengok langsung tidak ada ‘seri’ dan ‘aura’ pada wajah mukanya iaitu saudara Al Mahfuz kontol yang mana dengan nada sombong menyifatkan UMNO sebagai musuh nombor satu dalam negara.

Katanya, “Bagaimana PAS boleh bersatu dengan Umno sedangkan Umnolah yang 'menjajah' bumi dan rakyat Malaysia”.

Jelasnya, Hamas setuju untuk bersatu dengan Fatah semata-mata atas tujuan membebaskan bumi Palestin daripada penjajahan Israel.

Katanya, Umno bertindak zalim terhadap rakyat dan bumi Malaysia dengan mencengkam kebebasan rakyat dan bertindak tanpa keadilan kepada rakyat dan bumi Malaysia.

Tetapi apa yang berlaku di Kelantan tidak zalim? Malah, pernah dalam ceramah-ceramah PAS menyebut “ contohilah tok guru Nik Aziz kerana sepanjang tempoh 20 tahun pemerintahannya, satu sen pun dia tak ambil duit rakyat dan masih berada di rumah lamanya di Pulau Melaka”.

Meluat mendengar kata-kata ini kerana hakikatnya tidak sepertimana yang diucapkan.
Dengan masalah ladang rakyatnya yang masih belum selesai, huta-hutan di negeri itu sudah hampir botak digondol oleh perakus-perakus PAS, isu pengambilan tanah rakyat yang sehingga kini masih buntu diselesaikan kerajaan negeri.

Rakyat di negara ini hanya dipertontonkan mengenai penampilan Nik Aziz tetapi mereka tidak tahu bagaimana pula dengan kehidupan keluarga Nik Aziz termasuk menantu-menantunya? Rakyat tidak didedahkan dengan beberapa aset yang dimilik oleh menantu-menantu NiK Aziz termasuklah beberapa rumah kedai milik isteri Nik Aziz.

Sehingga kini masih berkeras hati mempertahankan pemimpin yang dilabel kaki seks untuk diangkat menjadi pemimpin negara. Memang dah jauh terpesong perjuangan PAS yang sebenarnya.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox