PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Wednesday, April 20, 2011

Ada Otak Tapi Guna 'Kepala Lutut'...!

Salam..

Sudah menjadi kebiasaan dan rasmi apabila menyambut sesuatu hari kebesaran samada, Hari Keputeraan Sultan, Sambutan Kemerdekaan, Sambuatn Hariraya, Sambutan Tahun Baru Islam, Sambutan Maulidul Rasul, dan lain-lain lagi, pihak Berkuasa Tempatan biasanya akan menaikkan kain pemidang ataupun 'banner' tentang sambutan tersebut untuk tujuan hebahan.

Bersempena dengan sambutan Hari Keputeraan DYMM Sultan Perak yang ke-83 pada 19 April 2011, Semua pihak PBT di negeri telah memasang kain rentang berkaitan perkara itu untuk makluman semua rakyat di Negeri Perak.

Yang peliknya, ada penyokong pembangkang menjadikan perkara ini sebagai isu di mana mengaitkan pemasangan banner berkenaan dengan pihak PBT. Perkara ini berlaku di Daerah Manjung Perak. Macam-macamla, ISO la....

Apa isunya wahai pendokong PAS? Adakah salah pihak PBT menaikkan kain pemidang untuk menghebahkan tentang Sambutan Hari Keputeraan DYMM Sultan Perak kepada seluruh hamba rakyatnya??

MEMANG PELIK..NAK KATA BODOH MEMANGLA BODOH, NAK KATA JAHIL ADA OTAK TAPI GUNA KEPALA LUTUT, SUSAHLAAA...!

Inilah antara beberapa kain rentang yang menghebahkan kepada rakyat jelata khususnya di Daerah Manjung mengenai Sambutan Hari Keputeraan DYMM Sultan Perak yang Ke-83 pada 19 April 2011.

 

 

 

 






No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox