PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Friday, March 23, 2012

Mazlan Aliman kelam kabut bila pemberi maklumat FELDA mungkin didakwa

SAYA ketawa besar bila mendapat tahu bahawa Mazlan Aliman ‘pucat lesi’ apabila Presiden Kumpulan Felda Global Ventures Holdings (FGVH), Datuk Sabri Ahmad menegaskan bahawa Felda akan melaporkan kepada pihak berkuasa berkenaan kebocoran maklumat dan dokumen-dokumen sulit milik syarikat perladangan terbesar itu.

Datuk Sabri dalam kenyataannya baru-baru ini menjelaskan bahawa syarikat GLC itu mengesyaki wujudnya pihak yang membocorkan maklumat dan dokumen-dokumen sulit milik Felda kepada pihak pembangkang serta meminta pihak berkuasa menyiasat di bawah Akta Rahsia Rasmi (OSA) tentang dalang di sebalik pengkhianatan itu.

anak peneroka ni bertaraf sampah berulat

Mendengar kenyataan tersebut, Mazlan Aliman kelam kabut membuat kenyataan pada akhbar untuk menjustifikasikan kenyataan tersebut.

Pelik! Datuk Sabri tak sebut pun nama Mazlan Aliman. Dia hanya kata dokumen sulit itu bocor ke tangan pembangkang saja. Kenapa tiba-tiba buat kenyataan media? Mazlan Aliman ‘terasa pedas’, kah? Mazlan Aliman ke yang dapat maklumat sulit itu?-Pandora

Baca selebihnya DISINI

2 comments:

  1. Salam Bro, link tak boleh bukak....

    ReplyDelete
  2. Dah bolh rasanya dipetik dari Perak Today..aj

    ReplyDelete


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox