PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Friday, March 23, 2012

Fuziah Salleh kena hentam dengan Hj Hadi pasal kilang Lynas

Kalau kita tak tahu kena rujuk kepada pakar yang arif dalam bidangnya. Begitu juga dalam kes Lynas di mana Hj Hadi menegaskan bahawa Fuziah Salleh sepatutnya rujuk kepada pakar dalam bidang itu, Dr Rosli Che Mat dan tidak terlalu mengikut rentak DAP yang akhirnya merugikan parti itu.

12 comments:

  1. Pehak yang menentang perlu kemukakan secara scientifik Lynas ini tidak selamat dan beri mereka jangka waktu.

    ReplyDelete
  2. ada juga jenis pemimpin yang guna kepala lutut tak guna otak

    ReplyDelete
  3. aduhhh...tolong...tolonggg...ramai yg dah terkena radiasi loji nuklear chernobyl dan fukushima...semua sudah jadi biol nak mampos...kehkehkeh

    ReplyDelete
  4. Kalau nak buat isu pun biar berpada-pada. Ni dah jelas bila pakar yang arif spt dr rosli c mat buat kenyataan Lynas selamat takkan tak percaya lagi kot.

    ReplyDelete
  5. Jika soal bahaya dan keselamatan rakyat dijadikan asas perjuangan mereka, tentu banyak lagi loji atau kilang memproses nadir bumi di Selangor yang turut mereka jadikan isu. Bagaimana pula dengan kilang solar panel di Pulau Pinang yang sudah sah dan nyata memberikan kesan buruk kepada rakyat? Kenapa mereka tidak adakan tunjuk perasaan dan himpunan-himpunan supaya kilang berkenaan ditutup?

    ReplyDelete
  6. fuziah ejen DAP untuk menghapuskan kuasa melayu dan islam di negara ini. jangan terpengaruh dengan pemimpin pkr pro zionis/yahudi

    ReplyDelete
  7. kalau dap nak tutup kilang memproses nadir bumi di selangor tolong tutup kilang besi MALAYAWATA di PRAI, SEBERANG PERAI, yang lagi teruk mencemarkan alam sekitar dan memberi impak yang daysat kepada penduduk PRAI. DARI ANAK JATI PULAU PINANG WONG KIM SAI

    ReplyDelete
  8. aku setuju bro..haram jadah punya fuckatan

    ReplyDelete
  9. Inilah menteri besar umno yang samseng.

    ReplyDelete
  10. Pihak media juga perlulah berhati-hati bila menyiarkan berita di akhbar, pastikan kenyataan yang betul dipaparkan.

    ReplyDelete
  11. Yang suka buat cerita tanpa fakta konkrit pun salah apa. Kerana berita atau cerita itu akan dibaca ramai. Maklumat yang salah boleh menimbulkan masalah.

    ReplyDelete
  12. Dalam pembangkang orang yang cerdik pandai tidak akan popular. Yang popular adalah orang-orang yang bodoh seperti Mahfuz Omar, Mat Sabu, Idris Ahmad, Fuziah Salleh dan ramai lagi.

    ReplyDelete


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox