PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Tuesday, November 29, 2011

PAS gelak ketawa bilamana MB Perak dilabel 'Haramjadah' oleh DAP

Inilah jadinya jika kemaruk gila kuasa hinggakan sudah jelas ucapan menghina oleh Nga Kor Ming disambut dengan gelak ketawa oleh ahli-ahli PAS. Yang dicaci dengan perkataan HARAM JADAH itu bukannya orang lain malah sama seagama dengan kita.

Adakah ini cara Islam sebenar PAS yang sanggup bersekongkol dengan pemimpin DAP laknatullah. Bagaimana rasanya ahli-ahli PAS kiranya saya mengatakan Nik Aziz dan Aziza Razak sebegai Menteri Besar 'HARAM JADAH' iaitu Menteri dari kalangan anak haram. Jika berlaku sedemikian, jangan mudah melatah sebab cara didikan seperti ini dimulakan oleh PAS sendiri. ( DISINI )



Bagi Nga Kor Ming mungkin itu cara orang kafir harbi dan soal Islam dipermainkan bukan menjadi perkara utama kepada mereka. Janji dapat melepaskan geram sudah cukup tetapi malangnya ucapan ini diutarakan dihadapan orang-orang Islam yang mengaku mengucap dua kalimah syahadah.

Justeru tidak hairanlah, semasa sessi perbahasan Sidang DUN Perak yang lalu Nga Kor Ming turut melabelkan Timbalan Speaker DUN Perak sebagai 'PELACUR POLITIK'. Apa sebenarnya yang membuatkan Nga Kor Ming begitu marah kepada Datuk Hee Yit Foong saya pun kurang pasti.

Namun, realitinya inilah sikap sebenar DAP yang dipuja oleh PAS. Menjadi pak turut dan khadam haprak kepada parti rasis. Apapun syabas kepada pihak yang mebuat laporan polis berhubung isu ini khususnya masyarakat India yang turut merasa tempias apabila MB Perak ditempelak 'HITAM MELATIK' Oleh Nga Kor Ming. ( DISINI )



P/S : KALAU BAGI SEBIJI PELURU HIDUP DI DAHI MENATANG DAP NI OKEY KE???

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox