PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Wednesday, April 27, 2011

Video Seks Part II : Belajar Muhasabah Diri..!

Berani kerana benar takut kerana salah. Kalau dah memang bukan Anwar kenapa PKR terlalu takut sehingga mengadu hal kepada Suruhanjaya Komunikasi Multimedia (SKMM). Mereka desak supaya SKMM menyiasat kenapa video berkenaan boleh jatuh ke tangan individu tertentu untuk dimuat naik dalam laman youtube.

Dari pengamatan, nampak sangat PKR terlalu takut dengan pendedahan video berkenaan secara tidak langsung telah mengiyakan bahawa pelakon lelaki itu adalah Anwar Ibrahim Al Juburi.

Malah, sebelum ini pemimpin dan penyokong pembangkang khususnya yang beragama Islam dari kalangan PAS dan PKR telah mengadakan solat hajat perdana memohon petunjuk dari Allah untuk  melaknat mereka yang telah menyebarkan fitnah bagi menjatuhkan seseorang. Akhirnya sekali, hasilnya masih tidak menyebelahi apa yang mereka hajatkan dan hari demi hari rakyat dizahirkan dengan skandal yang melibatkan Anwar Ibrahim.

Allah Maha Mengetahui dan kita sebagai hambaNya perlu redha dengan apa yang berlaku. Setiap kejahatan yang dilakukan terus terdedah hari demi hari dan ini perlu diakui oleh penyokong tegar Anwar Al Juburi.

Ada juga kedengaran suara-suara sumbang menghasut rakyat supaya mengadakan perhimpunan besar-besaran untuk membela Anwar Ibrahim dan menghapuskan amalan politik lucah. Adakah lucah video berkenaan? yang hanya menampakkan pergerakan seorang lelaki dan seorang wanita dalam sebuah bilik tanpa melakukan aksi sxx?

Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) kini menyiasat beberapa aduan penulis blog ekoran kebocoran video seks yang dikaitkan dengan pemimpin pembangkang.

Perkara itu didedahkan Naib Ketua Penerangan Pemuda PKR Rozan Azen Mat Rasip yang membuat laporan pada 5 April lalu apabila beberapa penulis blog memuatkan sebahagian video klip itu di internet.

Rozan (bawah) memberitahu Malaysiakini, beliau turut dipanggil di ibu pejabat PKR di Cyberjaya untuk memberikan kenyataan bagi membantu siasatan esok.

Rozan Azen Mat Rasip


Ini pula video terbaru...

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox