PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Wednesday, April 13, 2011

Haprak Punya Pakatan Rakyat Perak..!

Bila pihak polis memantau persidangan DUN Perak, pembangkang terus lantang mengkritik bahawa sidang berkenaan dikawal oleh pihak Polis. Mereka perlu tanya diri dan cermin diri kenapa keadaan yang sedemikan berlaku? Tak lain tak bukan disebabkan pemimpin Pakatan Rakyat di Perak dilabelkan 'samseng' dan tidak tahu peraturan mesyuarat.

Kenyataan ini dikeluarkan oleh Nizar yang berketurunan cina yang dianggap MB sah oleh penyokong PAS walhal tidak sah dan haram sama sekali.


Kalau nak cakap lebih pun tak guna dengan Pakatan Rakyat di Perak kerana mereka semua bodoh sombong dan tak tahu malu serta tidak boleh menerima bahawa kerajaan negeri sekarang ini dipimpin oleh BN. Mereka tidak pernah mengakui kesilapan akibat daripada kebodohan mereka sendiri,

Pembangkang mendakwa polis telah memasang satu gajet canggih bagi merakamkan perjalanan Persidangan DUN Perak yang dirasmikan oleh Pemangku Raja Perak, Raja Dr. Nazrin Shah di sini hari ini. 
Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pasir Panjang, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin berkata, alat elektronik yang besar itu dipasang pagi tadi dan ditanggalkan selepas perasmian sidang DUN.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox