PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Sunday, November 20, 2011

Zuraida Pelesit kambing hitam PR alaf baru

Sekali lagi Zuraida Kamaruddin @ Zuraida Pelesit sanggup dijadikan kambing hitam oleh pembangkang untuk mengaitkan pemberian saguhati kerajaan RM100 kepada pelajar sekolah. Baru saja selesai isu NFC dijawab dengan bernas oleh NFC Corparation yang menyebabkan tiga serangkai bodoh PKR tertonggeng dek kerana kebodohan diri mereka sendiri.

Dalam isu pemberiaan wang saguhati kepada pelajar sekolah berjumlah RM100.00, Zuraida pelesit sekali lagi cuba mencipta 'drama baru' yang kononnya duit itu disalurkan kepada pejabat UMNO sebelum diberikan kepada pelajar sekolah.


Cerita yang dibawa kononnya Zuraida Pelesit setelah menerima panggilan telefon daripada seorang Guru Besar sekolah sekitar Lembah Klang memamklumkan bahawa duit berkenaan ada di Pejabat UMNO Bahagian. Tak pasal-pasal nama Dato Ismail Kijo turut terpalit ekoran cerita palsu yang dibawa oleh Zuraida Pelesit. BACA DISINI

Jika PKR tak mampu untuk menyediakan peruntukan kepada pelajar sekolah, langkah terbaik adalah diam dan berterima kasih kepada kerajaan. Teringat saya kepada isu NFC yang dicetuskan oleh Zuraida Pelesit sebelum ini. Kata mereka projek itu gagal dan merupakan projek pembaziran tetapi setelah diselidik dan tengok sendiri kejayaan projek NFC, terfikir bagaimana orang yang 'berotak udang' seperti ini boleh dipilih menjadi pemimpin? Atau memang hakikatnya, calon PKR mesti terdiri daripada mereka yang otak lembab seperti udang dan berjiwa pembohong yakni sama sifatnya seperti syaitan.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox