PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Saturday, October 29, 2011

Kata Azli Taleban sembelihan orang UMNO sama macam orang kafir

Jika sebelum ini Azli Taleban pernah menimbulkan kontroversi berikutan kenyataannya yang melabelkan Mufti Perak makan duit hasil judi dan hasil jual babi, kali ini satu lagi kontroversi terbaru dicetuskan oleh Azli Taleban iaitu menyifatkan "SEMBELIHAN ORANG UMNO TIDAK SAH DAN SAMA SEPERTI SEMBELIHAN ORANG KAFIR DENGAN ALASAN TIDAK MELAKSANAKAN HUDUD".


Hmm memang dasar Islam yang dibawa oleh Azli Taleban hanya Islam berasaskan nafsu bukan Islam syumul yang digariskan Islam sebenar. Kenyataan ini memang panas dan telah mengundang reaksi kurang senang dikalangan orang bukan Islam khususnya di Negeri Perak. Kesian nasib orang Islam selama ini termasuk ahli-ahli PAS sendiri yang selama ini makan daging sembelihan orang-orang kafir.

Termasuk rakyat di Kelantan yang makan daging sembelihan orang-orang kafir sebab undang-undang Hudud sampai sekarang masih belum dilaksanakan meskipun sudah 20 tahun lebih memerintah.

Yang pelik, kenyataan ini hanya dikeluarkan ketika berceramah dihadapan 99% orang Melayu di Bukit Gantang pada 25 Okt yang lalu. Jika di kawasan majoriti Cina dan India khususnya di Ipoh Barat penyangak agama ni tidak pula berbuat demikian. Kenapa?? Tida perlu perjelas lanjut kerana anda semua tentu sedia maklum bahawa ungkapa sedemikan akan memberi kesan kepada sokongan pengundi Cina dan India kepada parti PAS.

Bagi Azli Taleban orang-orang UMNO sama diibaratkan seperti orang kafir manakala ahli dan pemimpin PAS serta yang menyokong parti mereka sahaja Islam. Itu kata dia, tetapi pandangan saya pula mungkin berbeza kerana Azli Taleban sebenarnya bukannya Islam tetapi 'DAJJAL' yang menjadi perosak kepada agama Islam yang suci bertopengkan serban dan janggut panjang semata-mata.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox