PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Monday, August 29, 2011

Sejarah hidup Mat Sabu yang mewarisi 'ilmu sihir' Firaun laknatullah..!

Akhirnya Mat Sabu mengaku bahawa kenyataannya telah diputar belitkan oleh media arus perdana. Dengan bukti bervideo mat sabu tidak perlu menyangkal penipuan busuk dan tidak perlu menggunapakai apa yang Hj Hadi ucapkan selama ini bahawa video adalah besi dan tidak boleh menjadi bukti. Memang bodoh dan bahlol watak Timbalan Presiden PAS yang semakin hari sudah menjadi bangkai busuk dalam parti itu.

Kalau dipentas ceramah, cukup hebat dengan lawak jenaka bodoh banggang mencaci dan menghina parti lawan. Bahkan, jika Mat Sabu Firaun mengetegahkan isu pertelagahan yang berlaku di Timur Tengah mungkin menyebabkan hadirin menjadi 'asyik' seolah-olah terpukau dengan jampi serampah Mat Sabu Kelabu. Hadirin secara spontan akan bertepuk sorak memberi respon baik kepada ucapan Mat Sabu. Itulah kelebihan sepupu sepapat Firaun alaf baru yang masih hidup di bumi Malaysia hari ini.

Jika Mat Sabu mengadakan hubungan sulit dengan isteri orang sekalipun, pengikut fanatiknya akan tetap menyokong tindakan Mat Sabu. Seolah-olah isteri orang atau janda itu sah bagi Mat Sabu untuk disetubuhi. Itulah kelebihan Mat Sabu sehingga beliau dianggap wira dalam parti PAS meskipun penuh dengan maksiat dan najis-najis mughalazah.

Jika tidak, masakan Mat Sabu boleh menang dalam pertandingan merebut jawatan Timbalan Presiden PAS baru-baru ini. Hingga berjaya menyingkirkan penyandang yang dianggap penyokong PAS sebagai parasit dan tidak berguna kepada parti PAS. Nak tak nak, Ustaz Nasharuddin terpaksa mengaku kelah kepada Mat Sabu yang ketika itu mungkin menggunakan ilmu sihir yang diwarisi daripada nenek moyangnya maha firaun laknatullah.

Begitu juga dalam isu Bersih 2 baru-baru ini yang mana ada ketikanya sampai berbalah dengan Ambiga merebut title penganjuran Bersih 2. Kata Mat Sabu, program itu dia yang punya dan Ambiga menciplak nama Bersih 2. Justeru, berperang pula antara jin belaan Mat Sabu dengan Ambiga yang akhirnya dimenangi oleh Ambiga. Rupa-rupanya, jin ambiga lagi hebat berbanding jin Mat Sabu.

Terbaru dalam isu mengangkat komunis yang menyerang Bukit Kepong sebagai wira negara memang sudah ditahap keterlaluan. Sebab itu saya tidak segan silu untuk menulis perihal mat sabu dengan perkataan yang jijik sekalipun. Dalam sejarah hidup saya tida pernah berlaku perkara sedemikian dan hanya mat sabu yang lantang berbuat demikian. Saya percaya, ada dikalangan waris dan ahli keluarga anggota polis yang mati dalam peristiwa Bukit Kepong merupakan ahli PAS. Justeru, untuk menjaga parti, mereka terpaksa berdiam diri dan menjadi balaci Mat Sabu. Hebat sekali ilmu sihir yang diwarisi Mat Sabu daripada maha firaun. Sampaikan, KDN sendiri tidak berani bertindak hingga sekarang terhadap ucapan banggang Mat Sabu dalam siri ceramahnya.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox