PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Wednesday, July 13, 2011

Speaker DAP Selangor memang bangsat dan merendahkan martabat Islam

Biadap, kurang ajar dan tidak menghormati sensitiviti agama yang akhirnya telah menghukum individu yang berusaha untuk mempertahankan agama Islam. Jelas sekali, DAP adalah sebuah parti yang sama tarafnya dengan anjing kurap yang langsung tidak ada nilainya. Adakah patut, Speaker DUN membuat keputusan membuta tuli menghalau seorang ADUN BN ( Dato Mohamad Satim Diman ) yang juga ketua pembangkang kerajaan Selangor disebabkan menegur seorang wakil DAP babi laknattullah yang digelar jawa cino (ADUN Sekinchan), Ng Swee Ling membaca hadis.
Oleh kerana ADUN berkenaan gagap dan buntu apabila disoal samada hadis itu sahih ataupun tidak dan menjelaskan  kepada dewan siapa perawi dan  usulnya menyebabkan Spekaer diktator terus menghalau Datuk Mohamad Satim Diman keluar dewan. Memang bangsat pemimpin DAP lahanat yang pandai bermuka-muka dengan agenda mengkafirkan negara Malaysia.

Disini kita dapat berfikir sejenak tetang kelakuan sebenar pemimpin DAP yang kononnya seiring dengan perjuangan PAS. Jika perkara ini dibangkitkan kepada Nik Ajis, sudah tentu jawapannya, tidak salah orang Islam membaca Quran dan Hadis bagi tujuan mendekatkan diri dengan Islam. Sepertimana beliau mempertahankan Nga Kor Ming ketika membaca ayat suci Al Quran satu ketika dulu.

Untuk pengetahun pembaca, Ng Swee Ling ni sememangnya kurang ajar kalau dipentas ceramah. Malah, amat memalukan kerana ada sesetengah dari kalangan penyokong PAS menyifatkan Ng Swe Babi ini lebih hebat daripada Melayu. Sungguh singkat pemikiran jumud orang-orang PAS yang mudah terpengaruh dengan janji manis parti lahanat dan pengkianat DAP.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox