PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Saturday, July 16, 2011

Karpal singh sekali lagi beri amaran kepada PAS..!

Dalam Kerajaan PAS Kedah sedang bersandiwara untuk menutup semua pusat hiburan di negeri itu pada bulan Ramadhan akan datang, akhirnya mereka (PAS) sekali lagi berdepan dengan desakan kroni kafir DAP apabila Karpal Sigh menegaskan bahawa kerajaan PAS Kedah tidak layak membuat keputusan sendiri. Katanya PAS tidak boleh sewenang-wenangnya membuat keputusan tersebut tanpa merujuk kepada rakan pakatan kafir harbi seperti DAP.

Karpal yang mewakili parti DAP laknatullah mendesak Azizan menarik balik larangan tersebut bagi menjaga sensitiviti kaum bukan Islam di negeri itu. Soal agama tidak boleh diketepikan oleh Azizan keran negeri itu bukan hanya mewakili rakyat yang beragama Islam.

Tambahnya lagi, DAP tidak akan mengetepikan prinsip-prinsip perjuangannya, dan menurutnya, parti itu berada di barisan depan sejak dahulu lagi, menentang hasrat Pas menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara Islam.

"DAP memberi jaminan kepada penduduk di Kedah, segala langkah akan diambil bagi memaksa kerajaan negeri menarik balik keputusan itu. Pakatan Rakyat tidak boleh mempunyai dasar-dasar yang menyisih penyokongnya.

“Sebarang keputusan kerajaan negeri tidak seharusnya menjejaskan kaum bukan Muslim. Sebarang undang-undang kecil yang mendiskriminasi kaum bukan Muslim adalah bertentangan dengan perlembagaan (BERNAMA)

Apa lagi yang nak ditunggu oleh PAS apabila sekali lagi DAP menetapkan pendirian bahawa PAS tidak boleh sewenang-wenangnya membuat keputusan, apatah lagi dalam soal yang berkaitan syariat Islam. Memang tidak dinafikan, jika bulan Ramadhan tidak diganggu oleh anasir-anasir yang menjuruskan kepada maksiat seperti aktiviti pusat hiburan. Tetapi adakah PAS mampu untuk menyuarakan pandangan mereka kepada rakan DAP laknatullah?

Memang patut kiranya Hj Hadi telah menukar slogan 'Membangun Bersama Islam' kepada 'Negara Berbekajikan' kerana beliau tahu DAP bukan calang-calang rakan mereka. Apa yang diperkatakan oleh DAP mesti dipatuhi oleh PAS waima membasuh najis di punggung sekalipun.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox