PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Friday, July 01, 2011

Bersedialah DAP dengan kebangkitan Melayu walau hilang nyawa sekalipun...!

Kebangkitan Melayu mula terserlah apabila ribuan umat Islam di Pulau Pinang hari ini turun beramai-ramai berarak dijalanraya mendesak Lim Guang Eng berundur kerana menyokong agenda komunis di sebalik tabir Bersih. Penahanan 30 aktivis PSM di negeri itu baru-baru ini jelas menzahirkan pemimpin DAP itu bersekongkol menyerap idealisme komunis supaya kembali bertapak di negara ini.

Saya percaya, saudara Ezam dan ketua Pemuda UMNO Negeri yang ditahan polis tidak gentar kerana apa yang dilakukan adalah semata-mata ingin memperjuangkan agenda Melayu yang 'dimamah' oleh DAP komunis.

Kita menjangkakan, semangat ini akan terus kekal malah akan bertambah menjelang 9 Jul 2011 akan datang semasa perhimpunan Bersih 2 di Kuala Lumpur. Apa yang berlaku ini memberi isyarat jelas bahawa majoriti Melayu hari ini tidak lagi berpeluk tubuh untuk memperjuangkan haknya. Kecuali segelintir Melayu dalam PAS dan PKR yang masih berdegil menyokong perjuangan DAP komunis.

Malah, boleh dikatakan bahawa majoriti Melayu yang selama ini hanya menjadi pemerhati seolah-olah sudah bangkit untuk berdepan dengan segala rintangan dan halangan. Justeru, bersiap sedialah kepada Cina DAP bahawa ini bukan saja amaran tetapi akan diterjemahkan dalam Bersih 2 nanti. Ingatlah, bahawa jika Melayu bersatu seperti ini, mereka sudah bersedia untuk berhadapan dengan kamu waima terpaksa berkorban nyawa sekalipun.

Gambar dibawah dipetik dari rakan-rakan blog untuk dikongsi bersama...




No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox