PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Wednesday, June 22, 2011

Nasib baik kena ugutan seks, kalau kena bubuh nak kata apa?

Baru dalam facebook kena ugutan seks sudah melenting tak tentu pasal sehingga membawa kepada laporan Polis. Perkara ini didedahkan oleh Ketua Serikandi PKR yang kurang laku dikalangan beliawanis muda, iaitu Siti Aishah.


Katanya, pemilik akaun yang menggelarkan dirinya sebagai "Rango Krew" kononnya telah membuat ugutan dengan cerita seks yang amat menakutkan kepada seluruh warga serikandi PKR.

Laporan polis dibuat oleh Siti Aishah di Balai Polis Kampung Rapat, Ipoh semalam. Dalam masa yang sama, turut memberi tempoh kepada polis selama tiga hari untuk menyiasat secara menyeluruh perkara berkenaan.

Memang dasar lenggang kangkung si Ketua Serikandi PKR yang mengarahkan pihak polis. Pihak polis banyak lagi kerja yang lebih penting untuk dilakukan daripada memberi perhatian kepada isu remeh. Lagipun, siapa suruh lantang sangat bersuara kalau dah tahu diri kita hanya seorang wanita.

Dengan hanya menunjukkan sebuah kertas laman facebook tidak mencukupi kerana itu semua tidak boleh menjadi saksi untuk mensabitkan seseorang itu bersalah. Sama sepertimana yang dijelaskan oleh Hj Hadi bahawa video seks Anwar tidak boleh menjadi saksi

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox