PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

Thursday, March 31, 2011

Rakyat Desak Penubuhan Suruhanjaya Video Seks Anwar ,Tetapi Ulamak PAS Tidur!

Hapraknya pemimpin utama PAS terutama HJ Hadi dan Nik Ajis yang asyik dok mengata bahawa video klip seks Anwar adalah konspirasi jahat UMNO. Meluat AJ dengar komen komen lahanat yang bodoh sombong ni mengaku ulamak tetapi MULUT BUAYA LAPAR..

Elokla Jadi Ulamak Tidur!!!!

Mengaku pandai baca Quran dan Kitab suci tetapi bila perkara mungkar jatuh atas kepala dan  batang hidung sendiri mula  berdalih malah pandai menuduh orang lain.

Tengokla dulu Tok Guru yang bukannya guru kalau nak tuduh pun sebab hangpa belum tengok lagi dah pandai nak mengulas. Memang betul apabila dunia akhir zaman maka ramai lah ulamak ulamak yang fasik kepada Allah dalam dunia dan hari ini terbukti kepada dua tokoh yang disanjung dan DIPUJA oleh puak puak PAS sehingga kini.

Mereka buat semua betul tetapi apabila kerajaan buat semuanya salah dan tidak mengikut cara Islam dan ini menandakan hati kedua dua pemimpin ini sudah BUTA dengan mengikut telunjuk Syaitan papa kedana.

Aj memang betul betul banggang dengan kedua dua pemimpin ini yang masih tak berubah dan tidak boleh menerima ketentuan dari Allah.

AJ menyeru kepada kerajaan supaya menyegerakan penubuhan Suruhanjaya Diraja untuk menyiasat isu ini kerana SEBELUM INI pembangkang memang lantang bersuara mendesak kerajaan menubuhkan suruhanjayra Diraja sekiranya isu itu  melibatkan kepentingan kerajaan dan pimpinan BN. Sepertimana dalam isu KEMATIAN TEOH BENG HOCK, Isu INTERLOK YANG GOBLOK, isu kematian ALTANTUYA, dan banyak lagi.


Mereka berhimpun di serata cerak untuk mendesak penubuhan suruhanya siasatan bebas, tetapi kali ini mereka hanya berdiam diri, kenapa???? tepuk dada tanya diri sendirila sebab mereka tahu memang sah ANWAR yang MERATAH PELACUR CINA DALAM VIDEO KLIP BERKENAAN.



Saya menyeru bersama sama rakan yang lain agar kerajaan menubuhkan Suruhanjaya Diraja bagi menyiasat terperinci dan memohon supaya kesemua pimpinan tertinggi parti politik termasuk parti PAS yang bodoh, DAP yang kurang ajar duduk dalam panel suruhanjaya.

Nanti kita dapat melihat air muka kesemua pemimpin Pakatan Rejim (PR) merah padam sebab bodoh selama ini terlalu membela dan memberi kepercayaan kepada Anwar JUBUR..

@AJ@

.

No comments:

Post a Comment


Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox