PENGKHIANAT NEGARA 1

SAKA A SAMAD SAID

PAUTAN TERKINI

Tuesday, February 28, 2012

Kaki pukul bini rupanya ustaz Al Khalwati Badrol Amin

Muka ustaz tapi hati berkarat jenis kaki pukul bini rupanya. Bila depan kamera bukan main mesra kononnya mereka adalah pasangan terhebat. Inilah yang dikatakan 'Bapak Borek Anak Rintik'. Kalau dan sifunya Anwar Juburit sinonim sifat 'depan belakang' tidak hairanlah perangai yang sama akan berjangkit kepada anak murid kesayangann Badrol Amin Al Khalwati.

Bila dah kena batang hidung sendiri, mula nak main wayang kononnya akan meletakkan jawatan dalam PKR bagi membersihkan nama PKR. Huh!!! banyak cantik betui perangai anak didik Anwar sekarang ini. Bila dah buat tahik baru nak letak jawatan dan bersara. Pening Teman!!

Kalau nak tahu lanjut mamat ni kaki pukul bini ke tak, try klik di House PK DISINI.




P/S : Aku agakla lepas ni depa akan kata ini semua konspirasi polis yang  mereka-reka laporan polis untuk menjatuhkan maruah dia. Kalau benar aku harap KAU SAMAN POLIS WAHAI BADROL..

Meskipun hujan lebat hadirin tak berganjak dengar ceramah Dr Hassan Ali di Manjung

Meskipun hujan lebat dengan guruh berdentum di langit, namun ceramah Dr Hassan Ali dan Hassan Basri tetap berjalan seperti biasa. Itu semua atas kehendak dan ketentuan Allah SWT. Yang baik datang daripadaNya manakala yang buruk itu biasanya datang dari kelemahan kita sebagai manusia.

Aku cuma nak cakap 'tabik' kepada penduduk sekitar Manjung walaupun dalam keadaan hujan lebat sejak Mahgrib, ceramah berkenaan akidah yang disampaikan Dr Hassan Ali tetap berjalan seperti biasa. Hadirin tidak berganjak dari tempat duduk di grand stand stadium Majlis Perbandaran Manjung.

Aku nak ambil gambar pun susah sebab sesak dengan hadirin dicelah-celah tangga grand stand semata-mata nak dengar ceramah Dr Hassan Ali. Boleh dikatakan setiap penjuru grand stand dipenuhi hadirin malah ada yang sanggup berpayung di tengah padang dan tidak berganjak hingga selesai ceramah jam 12 malam.

Harap maaf sebab nak ambil gambar susah pasal hujan lebat maklum saja amik gambar pun guna telefon bimbit masih zaman batu. Kalau dapat daripada member nanti boleh update kemudian.




Kalau nak tahu yang datang ke majlis itu, bukan saja orang UMNO dan tidak berparti tetapi banyak juga ahli dan penyokong PAS yang setia kepada Dr Hassan Ali. Sekejap tadi saya terbaca dalam blog Manjung Mari yang menyatakan bahawa cuaca hujan disebabkan majlis itu tidak diberkati Allah.

Aku cuma nak tanya Manjung Mari ini Islam ke kapir??? Kalau pasal hujan turun dia kata majlis tidak berkat, dia ni Tuhan ke?? Cuba habak maiiii. Hati memang dah gelap pekat termakan penangan DAP inilah jadinya. Tidak tahu membezakan yang hak dan yang batil.

Jangan nak bercakap soal hakikat dan ketuhanan kalau ilmu sekupang pun tak mencukupi.


P/S : Tiap-tiap bulan sapu duit pencen bagi anak bini makan. Kesian betul aku tengok blogger tahap bodoh gaban kat Manjung ni..

Monday, February 27, 2012

Puihhh..Sial punya Badrol Amin dia makan sedap orang lain nak disalahkan

Tak taula apa nak jadi dengan pakatan haram pembangkang hari ni yang susah nak mengaku bila buat salah. Jika sudah nyata buat salah dan silap apatah lagi melibatkan maruah, balik-balik UMNO yang dipersalahkan. Kenapa mereka tidak pernah menyalahkan Tuhan yang Maha Esa di atas segala musibah yang berlaku.

Contohnya dalam kes Badrul Al Buriti yang didakwa berkhalwat dengan bini orang sekali lagi menyifatkan apa yang berlaku sebagai konspirasi jahat terancang UMNO untuk menjatuhkan maruahnya. Apapun kau dah memang dah tak bermaruah sejak berita ini menjadi hangat dibahas di media-media.


Ustaz kejadah apa macam ni langsung tidak mencerminkan seorang ustaz. Patut atau tidak kita yang masih waras boleh berfikir adakah sesuai jam 2 pagi berdua-duaan di dalam bilik dengan alasan menghulurkan bantuan kepada wanita berkenaan??? Fikila kalau ada otak. Lembu pun dapat fikir hang tu nak berdolak dalih sebab dah terlampau merah muka sebab malu besar. Puihhhh...! Aku ludah muka hang ustaz oiiii..

Petikan MStar Online..

PETALING JAYA: Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr Badrulamin Bahron mendakwa insiden beliau ditangkap khalwat dengan seorang wanita bersuami pada Sabtu lalu merupakan perangkap terancang yang didalangi Umno.

Malah menurut beliau, suami wanita berkenaan yang dikenali sebagai Faizal turut terlibat dalam usaha menganiaya dan menghancurkan karier politiknya.

"Faizal yang merupakan suami kepada wanita berkenaan dipercayai terlibat dalam rancangan untuk memerangkap saya.

"Malah saya diberitahu oleh bapa wanita itu bahawa seorang pemimpin Umno menghubungi dia bagi mendapatkan nombor telefon bimbit Faizal. Jadi saya percaya semua ini ada pertalian dan hubung kait bagi memerangkap saya," katanya ketika dihubungi mStar Online di sini, Isnin.

Pada Ahad Badrulamin tampil menafikan bahawa beliau ditangkap khalwat bersama seorang wanita berstatus isteri orang oleh Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) pada awal pagi Sabtu di sebuah hotel di Balok..

Malah Badrulamin mendakwa kejadian berkenaan merupakan tindakan terancang pihak tertentu untuk memerangkap dan mengaibkan beliau.

Dalam pada itu ditanya kemungkinan peragkap yang dimaksudnya itu didalangi oleh ahli PKR dan penyokong pembangkang sendiri, Badrulamin menolak perkara berkenaan.

"Saya tak fikir rakan-rakan saya terlibat. Saya yakin dalam perjuangan kami bersama, mereka tidak akan khinati saya," katanya.

Pada pukul 3 petang ini Badrulamin akan hadir ke pejabat Jaip ditemani peguamnya, Ahmad Nizam Hamid bagi membantu siasatan berhubung kes khalwatnya.

Dengar khabar ramai pengikut PAS tak sabar untuk dengar ceramah Hassan Ali di Manjung

Salam perjuangan...Dimaklumkan bahawa Dr Hassan Ali dan rakan-rakannya akan meneruskan siri ceramah road show 'Selamatkan Akidah' pada 27 Feb 2012 jam 8.30 malam di padang Majlis Perbadaran Manjung, Perak. Kepada yang berkelapangan di sekitar daerah ini jom ramai-ramai hadir ke majlis penerangan mengenai isu akidah umat Islam yang akan disampaikan oleh Dr Hassan Ali dan rakan-rakan.

Cilaka punya Guang Eng sengaja 'provok' Cina Melayu bergaduh

UMNO Jangan cakapla..!!!!..UMNO diamlaa..!!!! UMNO tak boleh pakai punya..Kata-kata provokasi sial mangkuk Guang Eng yang menyebabkan berlaku kekecohan ketika perhimpunan hijau yang kononnya ingin menghentikan operasi Lynas di Kuantan. Nampak gaya Guang Eng sekarang dalam keadaan tidak selamat. Penyudahnya polis yang dipersalahkan kerana lambat bertindak. Inilah rakan karib Anwar dan juga Cina yang paling dipuja oleh Nik Aziz sehingga PAS sanggup buat apa saja asalkan kekal berkuasa..

Tuesday, February 21, 2012

Bekas penyanyi kumpulan Shades suspek utama rogol anak tiri

Berita yang agak mengejutkan melibatkan nama Wan salah seorang ahli kumpulan Shades. Mungkin nama Wan Shades tidak begitu gah di persada seni negara kita sekarang ini. Tapi kumpulan Shades dulu pernah mencipta nama dalam industri tanah air. Kita lupakan soal kenal atau tak kenal Kumpulan Shades atau ahli Shades yang bernama Wan ini.

Hari nie kecoh satu Malaysia mengenai isu Penyanyi Kumpulan
R & B Rogol Anak Tiri selama 7 Tahun. Kalau dah sampai 7 tahun nie, rogol ke apa nie? Ke kahwin senyap-senyap dengan anak tiri dia nie?

Yeah, begitulah yang terjadi sekarang nie apabila Wan Shades menjadi suspek utama dalam kes nie. Wan Shades atau nama sebenar, Mohammad Faizal Mohd Ali yang aktif dalam bidang nyanyian turut berlakon dalam filem Embun pada tahun 2002. Berita nie masih samar-samar dan belum tepat 100% seperti yang didakwa di dalam akhbar tempatan hari ini.

Sumber : Rotikaya.com

Monday, February 20, 2012

Himpunan NGO Desak Kerajaan Kelantan serah pengurusan air pada SPAN

Majlis Tindakan Rakyat Kelantan (MTRK) dengan gabungan beberapa NGO lain akan mengadakan satu perhimpunan aman Sabtu ini bagi melancarkan gerakan mengumpul tandatangan sejuta rakyat mendesak kerajaan Pas Kelantan menyerahkan pengurusan air kepada Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (Span).

Presidennya, Azmi Ali berkata, perhimpunan tersebut adalah susulan penyerahan memorandum berhubung perkara berkaitan pada 4 Januari lalu.

“Kali ini kita akan lancarkan gerakan itu (mengumpul sejuta tandatangan) ke semua jajahan terutamanya kawasan yang terlibat dengan masalah air sebelum menyerahnya kepada pimpinan kerajaan negeri dalam satu himpunan yang lebih besar di hadapan pusat pentadbiran kerajaan negeri.


“Tindakan kita bukan berorientasikan politik tetapi berdasarkan aspirasi rakyat. Cukuplah untuk meletakkan rakyat negeri ini dalam kancah penderitaan, sudah lama kami bersabar berhubung masalah air ini,” katanya.

Katanya, Kerajaan negeri seolah-olah tidak mempedulikan isu rakyat terutama dalam masalah air sedangkan bantuan sebanyak RM600 juta bagi mengatasi masalah tersebut telah diberikan oleh Kerajaan Pusat.

Beliau mendakwa, tindakan kerajan negeri yang terus berdiam diri daripada menerima cadangan kerajaan Pusat supaya Span mengambil alih urus tadbir air selepas mereka gagal menyelesaikan isu tersebut telah menjadi tanda tanya banyak pihak selain menggambarkan keangkuhan kerajaan itu yang tidak mahu menerima pendapat orang lain.

“Saya kira jika Span mengambil alih urusan ini, sudah lama masalah air akan selesai dan rakyat tidak terus terbelenggu dengan masalah ini,” katanya.

Pada 4 Januari lalu tiga NGO dikepalai MTRK menyerahkan memorandum mendesak kerajaan Pas Kelantan menerima pelan cadangan Span untuk menyelesaikan masalah bekalan air di negeri ini.

Menerusi memorandum tersebut NGO berkenaan memberi tempoh dua bulan kepada kerajaan Pas Kelantan untuk menyelesaikannya kerana ia isu besar dan melibatkan kepentingan semua pihak terutama rakyat.

Mengulas lanjut, Azmi berkata, perhimpunan yang bakal diadakan di padang berhampiran pusat beli belah Tesco dekat sini itu akan melibatkan 20 NGO negeri ini.

Beliau menjangkakan, 2,000 rakyat akan keluar pada hari tersebut bagi menyatakan kekesalan mereka terhadap pentadbiran kerajaan negeri yang gagal melaksanakan amanah rakyat terutama dalam isu air walaupun telah diberi amanah sejak 21 tahun lalu.

Sumber : KKB

Wednesday, February 08, 2012

Koleksi video yang menyebabkan Dr Hassan Ali dianggap fasik oleh parasit PAS

Bilamana Dr Hassan Ali membuat keputusan untuk membuat ceramah roadshow di seluruh negara mengenai akidah umat Islam, telah mula kedengaran daripada pemimpin dan ahli-ahli PAS yang fanatik kepada 'tok guru' keramat mereka Nik Aziz yang menyifatkan Dr Hassan Ali tergolong dikalangan orang yang fasik. Apa tidaknya, setiap kali Dr Hassan Ali berceramah sudah tentu akan mengaitkan parti PAS sebagai entiti politik yang saban hari sudah tidak lagi signifikan kepada perjuangan mempertahankan Islam apatah lagi membicarakan soal akidah.

Nampak gaya ramalan pemimpin PAS yang sebelum ini membuat kenyataan bahawa Dr Hassan Ali tidak akan dilayan oleh pengikut PAS ternyata meleset. Ramai yang mula sedar bahawa perjuangan PAS sekarang ini hanya bermatlamat untuk mendapatkan kuasa semata-mata yang akhirnya membawa kepada kehancuran akidah umat Islam di negara ini. Kumpulan yang dianggap parasit dalam kepimpinan tertinggi PAS hari ini sudah mula gelisah dengan perkembangan muthakir ini begitu juga dengan kelompok pimpinan ulamak yang segelintirnya sudah mula memihak kepada Dr Hassan Ali.

Hidup Islam, Hidup Melayu, Hidup Raja yang berdaulat sepertimana yang dilaungkan oleh Dr Hassan Ali dalam siri ceramah beliau. Saksikan video yang menyebabkan parasit dan penyokong tegar PAS panas punggung hingga menyifatkan Dr Hassan Ali telah fasik.









Sambutan hambar program 'Tolak UMNO' pemuda PAS

Sambutan 'Road Show' Anak Muda Tolak UMNO (AMTU) nampaknya hambar apabila hanya 200 daripada 700 pengunjung pada majlis itu adalah golongan muda. Majlis itu diadakan di di pekarangan pasar Peringat di sini semalam tidak mempunyai unsur "wow" untuk menarik golongan muda, kata seorang pemerhati yang hadir pada majlis tersebut.


Malahan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang merasmikan majlis itu tidak lagi mampu memberi tarikan untuk rakyat dan golongan muda untuk hadir pada majlis itu. Ia memberikan gambaran nyata terhadap kedudukan Pas kini.

Lebih dikesali Pas ketandusan modal untuk menghadapi UMNO pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) apabila terus mencanang taktik lapuknya dengan memburuk-burukkan parti itu bagi menarik sokongan rakyat.
Anti Jumud 2011-2012 © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox